Serwis

W sytuacji, gdy nieodzowna okaże się wysyłka zakupionego produktu do serwisu (zobacz: Warunki gwarancyjne i obsługi serwisowej), prosimy postępować według poniższych kroków.
Jednocześnie informujemy, że niebawem zostanie uruchomiony Internetowy System Reklamacji, który ułatwi proces reklamacyjny.

  1. Wysyłacie Państwo wiadomość e-mail na adres Pokaż adres, w której podajecie:

    • nazwę reklamowanego towaru,
    • jego numer seryjny (w przypadku jego braku prosimy o kod EAN),
    • numer dokumentu zakupu,
    • opis problemu związanego z towarem,
    • adres na który odesłać naprawiony towar.

  2. Po otrzymaniu zgłoszenia mailowego nasz serwis przystąpi do procedury wstępnej weryfikacji. Po jej zakończeniu dostaniecie Państwo od nas zwrotną wiadomość z numerem zgłoszenia reklamacyjnego.

  3. Po otrzymaniu numeru zgłoszenia reklamacyjnego produkt należy odesłać dowolnym spedytorem lub za pośrednictwem poczty polskiej, na koszt nadawcy, w opakowaniu gwarantującym jego bezpieczny transport (karton, styropiany, folie antystatyczne). Na opakowaniu prosimy o umieszczenie numeru zgłoszenia uzyskanego podczas procesu rejestracji zgłoszenia. Wysyłkę należy kierować na adres:

    Mogado sp. z o.o.
    05-500 Piaseczno
    ul. Okulickiego 26
    Z wyraźnym dopiskiem SERWIS

  4. Zwrot naprawionego produktu dokonywany jest na nasz koszt.


W razie pytań, zachęcamy do kontaktu z naszymi pracownikami serwisu pod numerem telefonu: Pokaż numer

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.