Uszkodzona przesyłka ?
Pamiętaj i dopilnuj!!!
Podstawą złożenia reklamacji jest prawidłowe i zgodne z regułami wypełnienie (podczas dostawy) protokołu szkody!!
Uszkodzenie opakowania:Każda przesyłka musi być sprawdzona przy kurierze w momencie odbioru, a w przypadku wystąpienia podejrzeń lub stwierdzenia jakiegokolwiek uszkodzenia opakowania zewnętrznego należy spisać protokół opisując szczegółowo typ uszkodzenia np: wgniecenie, rozcięcie zamoczenie, odkształcony karton, rozerwana taśma, odgłosy sugerujące uszkodzenie produktów znajdujących się wewnątrz opakowania (szczególnie istotne w przypadku produktów posiadających szybę - typu skaner lub urządzenie wielofunkcyjne) itp. 
Czynności te musza być wykonane w obecności kuriera, zaś odmowa kuriera do przyjazdu i sporządzenia protokołu jest podstawą do zgłoszenia w Mogado, do opiekuna handlowego lub na 
Pokaż email reklamacji dotyczącej pracy kuriera. 
Ogólne informacje na temat treści zawartych w protokole szkody:Protokół powinien być spisany przy kurierze podczas doręczenia przesyłki (nie po kilku godzinach czy następnego dnia) i zawierać następujące informacje: 
- stan opakowania (z zaznaczeniem informacji o nawet najmniejszych wgnieceniach opakowania zewnętrznego),
 
- opis uszkodzenia (co jest uszkodzone i ile sztuk),
 
- nr listu przewozowego,
 
- datę doręczenia,
 
- nazwisko osoby przyjmującej przesyłkę,
 
- nazwiska osób sporządzających protokół,
 
- dokładne określenie oznakowania opakowania, (np. obecność naklejek lub napisów "ostrożnie", "kruche" itp.),
 
- nigdy nie zostawiamy pustego pola dotyczącego zabezpieczeń wewnątrz opakowania (styropian, folia bąbelkowa itd.)
 
- nie zaznaczamy PO ZGODNYM PRZYJĘCIU U KLIENTA.
 
Po sporządzeniu protokołu szkody prosimy o przesłanie go do opiekuna handlowego i/lub do Pokaż email. Spełnienie tych zasad przyspieszy proces reklamacji. Uszkodzony towar prosimy odesłać wraz z oryginałem sporządzonego protokołu szkody na adres: Mogado, ul. Okulickiego 26, 05-500 Piaseczno z dopiskiem SERWIS oraz o poinformować o tym fakcie na adres: 
Pokaż email i 
Pokaż email. Po otrzymaniu i weryfikacji przesyłki przez serwis, nowy towar zostanie Państwu wysłany ponownie.