Dropshipping

Wszystkich naszych Klientów posiadających własny sklep internetowy informujemy, że umożliwiamy współpracę również na zasadzie dropshippingu, czyli przeniesienia na nasz Dział Logistyczny procesu wysyłki towaru bezpośrednio do Państwa Klientów.

Dla czego warto wybrać ten model współpracy z nami ?
  • Największą zaletą jest brak konieczności posiadania własnego magazynu i towarów fizycznie się w nim znajdujących, bo dostępności towarów „na półce” pilnujemy my.
  • Nie ma konieczności kupowania towarów w ilościach hurtowych, gdyż wyślemy nawet pojedynczy kabelek za kilka złotych.
  • Brak konieczności przepakowywania hurtowych zakupów zrobionych u nas na paczki do Państwa Klientów, ponieważ towar trafia do zamawiającego bezpośrednio od nas.
  • Ponieważ mrozić to trzeba lody, a nie pieniądze, nie muszą Państwo płacić za towar aż do momentu jego sprzedania konsumentowi przez Wasz sklep internetowy, a przy dłuższej współpracy oferujemy również linię kredytową.

Jak pobierać od nas ofertę ?
Tak jak wspomnieliśmy na wstępie, aby sprzedawać na zasadzie dropshippingu należy posiadać własny sklep internetowy, który następnie „zasilą” Państwo naszą ofertą. Jeśli dopiero przymierzają się Państwo do wyboru swojej platformy sprzedażowej, warto zwrócić uwagę, czy wybrane rozwiązanie posiada moduły integracji z najpopularniejszymi hurtowniami, w tym oczywiście Mogado (np. www.sky-shop.pl ).

W celu „zasilenia” sklepu naszą ofertą, należy:
  • być zarejestrowanym partnerem naszej Firmy,
  • posiadać aktywny login i hasło na stronie www.mogado.pl,
  • przesłać na adres Pokaż email prośbę o dodanie możliwości pobierania cennika CSV bez konieczności logowania,
  • stworzyć w generatorze cennik w sekcji "Wygeneruj nowy cennik",
  • odszukać w generatorze w sekcji "Wygenerowane cenniki" utworzony przed chwilą cennik,

    Następnie w zależności od sposobu integracji dostępnej w Państwa sklepie:
  • skopiować link do cennika przy użyciu przycisku "Skopiuj" i wkleić go do swojego sklepu
    lub
  • pobrać plik na swój dysk, a następnie wgrać go do sklepu

Najczęściej zadawane pytania:

Jak rozpocząć z Państwem współpracę?
Odp.: Zapraszamy do odwiedzenia strony https://www.mogado.pl/pl/wspolpraca/, gdzie znajdziecie Państwo wszystkie szczegóły dotyczące nawiązania współpracy.

Jak uzyskać dostęp on-line do stanów magazynowych, cen oraz do możliwości pobrania cennika offline?
Odp.: Aby uzyskać dostęp na stronie www.mogado.pl do stanów magazynowych, cen oraz do możliwości pobrania cennika offline należy:
  • Być zarejestrowanym partnerem Mogado sp. z o.o. (patrz: warunki współpracy ),
  • Zapoznać się z regulaminem serwisu,
  • Wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie: https://www.mogado.pl/pl/register,
  • Niezwłocznie po wysłaniu wypełnionego formularza odebrać pocztę e-mail z podanego w nim konta i zatwierdzić swoją rejestrację (Uwaga! Link w mailu jest aktywny tylko przez 30 minut),

Nasi pracownicy dokonają niezwłocznej weryfikacji Państwa rejestracji i przyznają Państwu ograniczony dostęp do systemu zakupów. Do uzyskania pełnego dostępu do systemu sprzedaży niezbędne jest podpisanie Umowy Handlowej.

Jakie są warunki serwisowe ?
Odp.: Zapraszamy do odwiedzenia strony https://www.mogado.pl/pl/wspolpraca/ na której znajduje się Umowa Handlowa w formacie PDF, w której znajdziecie Państwo wszystkie informacje.

Jaki jest koszt wysyłki towaru do Klienta końcowego ?
Odp.: Aktualnie (30.03.2023r.) cena zaczyna się od 14 PLN netto.

Jakim spedytorem realizowane są wysyłki ?

Odp.: W przypadku wysyłek dropshipping korzystamy z usług firmy DHL.
 
Czy jest możliwość dostawy towaru do klienta moim kurierem? (etykieta własna)
Odp.: Wysyłek dokonujemy tylko naszym kurierem. Korzystamy z usług firmy DHL.

Czy są jakieś dodatkowe opłaty za pakowanie paczek w dropshippingu?
Odp.: Nie ma dodatkowych opłat za pakowanie.

Jak szybko następuje wysyłka towaru ?
Odp.: Staramy się, aby wszystkie zamówienia wysyłane były tego samego dnia w którym zostały one u nas złożone. Przypominamy jednak, że zamówienia musi zostać opłacone, lub musicie Państwo posiadać dostępną linię kredytową oraz brak przeterminowanych faktur.

Czy obsługujecie Państwo szybkie płatności ewentualnie w celu przyspieszenia realizacji na podstawie potwierdzenia przelewu?
Odp.: Nie obsługujemy systemu szybkich płatności. Realizujemy wysyłki na podstawie potwierdzenia zrealizowanego przelewu.

Czy wysyłane paczki są zabezpieczone przed uszkodzeniami ?
Odp.: W trosce o bezpieczeństwo i wysoki standard wysyłek zamawianego przez Państwa towaru, korzystamy z najnowocześniejszych systemów pakowania. Dzięki temu wysyłana do Państwa paczka jest specjalnie zabezpieczona, co zapobiega m.in. przemieszczaniu się towaru wewnątrz kartonu. Zdecydowanie spada również prawdopodobieństwo uszkodzenia towaru podczas transportu oraz ewentualnej jego kradzieży z wnętrza paczki.

Czy zakupiony towar można do Państwa zwrócić ?
Odp.: Nie. Ewentualne zwroty towaru spowodowane np. rezygnacją z zamówienia przez Klienta końcowego są rozliczeniem pomiędzy Państwem, a tym Klientem.

Czy jest możliwość otrzymania faktury zbiorczej na zamówienia - dziennej, tygodniowej lub miesięcznej?
Odp.: Fakturę wystawiamy każdorazowo do złożonego zamówienia.

Czy mogę liczyć na jakiś niewielki rabat na początek współpracy?
Odp.: Nie stosujemy systemu rabatowego, każdorazowo można negocjować cenę kupowanego produktu.



Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.