Dropshipping

Wszystkich naszych Klientów posiadających własny sklep internetowy informujemy, że umożliwiamy współpracę również na zasadzie dropshippingu, czyli przeniesienia na nasz Dział Logistyczny procesu wysyłki towaru bezpośrednio do Państwa Klientów.

Dla czego warto wybrać ten model współpracy z nami ?
  • Największą zaletą jest brak konieczności posiadania własnego magazynu i towarów fizycznie się w nim znajdujących, bo dostępności towarów „na półce” pilnujemy my.
  • Nie ma konieczności kupowania towarów w ilościach hurtowych, gdyż wyślemy nawet pojedynczy kabelek za kilka złotych.
  • Brak konieczności przepakowywania hurtowych zakupów zrobionych u nas na paczki do Państwa Klientów, ponieważ towar trafia do zamawiającego bezpośrednio od nas.
  • Ponieważ mrozić to trzeba lody, a nie pieniądze, nie muszą Państwo płacić za towar aż do momentu jego sprzedania konsumentowi przez Wasz sklep internetowy, a przy dłuższej współpracy oferujemy również linię kredytową.

Jak pobierać od nas ofertę ?
Tak jak wspomnieliśmy na wstępie, aby sprzedawać na zasadzie dropshippingu należy posiadać własny sklep internetowy, który następnie „zasilą” Państwo naszą ofertą. Jeśli dopiero przymierzają się Państwo do wyboru swojej platformy sprzedażowej, warto zwrócić uwagę, czy wybrane rozwiązanie posiada moduły integracji z najpopularniejszymi hurtowniami, w tym oczywiście Mogado (np. www.sky-shop.pl ).

W celu „zasilenia” sklepu naszą ofertą, należy:

  • Być zarejestrowanym partnerem naszej Firmy i posiadać podpisaną z nami Umowę Handlową,
  • Posiadać aktywny login i hasło na stronie www.mogado.pl,
  • Przesłać na adres Pokaż email prośbę o dodanie możliwości pobierania cennika CSV/XML bez konieczności logowania,
  • Stworzyć w generatorze cennik w sekcji "Wygeneruj nowy cennik",
  • Odszukać w generatorze w sekcji "Wygenerowane cenniki" utworzony przed chwilą cennik,

    Następnie w zależności od sposobu integracji dostępnej w Państwa sklepie:
  • Skopiować ("kopiuj adres odnośnika") link znajdujący się w przycisku "Pobierz" i wkleić go do swojego sklepu
    lub
  • Pobrać plik na swój dysk, a następnie wgrać go do sklepu

Najczęściej zadawane pytania:

Jak rozpocząć z Państwem współpracę?
Odp.: Zapraszamy do odwiedzenia strony https://www.mogado.pl/pl/wspolpraca/, gdzie znajdziecie Państwo wszystkie szczegóły dotyczące nawiązania współpracy, w tym możliwość pobrania Umowy Handlowej, której podpisanie jest elementem niezbędnym.

Jak uzyskać dostęp on-line do stanów magazynowych, cen oraz do możliwości pobrania cennika offline?
Odp.: Aby uzyskać dostęp na stronie www.mogado.pl do stanów magazynowych, cen oraz do możliwości pobrania cennika offline należy:
  • Być zarejestrowanym partnerem Mogado sp. z o.o. (patrz: warunki współpracy ),
  • Zapoznać się z regulaminem serwisu,
  • Wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie: https://www.mogado.pl/pl/register,
  • Niezwłocznie po wysłaniu wypełnionego formularza odebrać pocztę e-mail z podanego w nim konta i zatwierdzić swoją rejestrację (Uwaga! Link w mailu jest aktywny tylko przez 30 minut),
  • Przesłać1 na adres:
    Mogado sp. z o.o.
    ul. Okulickiego 26
    05-500 Piaseczno
    z dopiskiem ebiznes oryginał podpisanego2 regulaminu,
Po wpłynięciu regulaminu konto będzie aktywowane.
1w przypadku, gdy jednocześnie przesyłają Państwo do nas podpisaną Umowę Handlową, wysyłka regulaminu nie jest konieczna
2czytelny podpis i pieczątka osoby z wpisu do ewidencji / KRS

Jakie są warunki serwisowe ?
Odp.: Zapraszamy do odwiedzenia strony https://www.mogado.pl/pl/wspolpraca/ na której znajduje się Umowa Handlowa w formacie PDF, w której znajdziecie Państwo wszystkie informacje.

Jaki jest koszt wysyłki towaru do Klienta końcowego ?
Odp.: Aktualnie (12.05.2021r.) cena zaczyna się od 14 PLN netto.

Jakim spedytorem realizowane są wysyłki ?

Odp.: W przypadku wysyłek dropshipping korzystamy z usług firmy DHL.

Jak szybko następuje wysyłka towaru ?
Odp.: Staramy się, aby wszystkie zamówienia wysyłane były tego samego dnia w którym zostały one u nas złożone. Przypominamy jednak, że zamówienia musi zostać opłacone, lub musicie Państwo posiadać dostępną linię kredytową oraz brak przeterminowanych faktur.

Czy wysyłane paczki są zabezpieczone przed uszkodzeniami ?
Odp.: W trosce o bezpieczeństwo i wysoki standard wysyłek zamawianego przez Państwa towaru, korzystamy z najnowocześniejszych systemów pakowania. Dzięki temu wysyłana do Państwa paczka jest specjalnie zabezpieczona, co zapobiega m.in. przemieszczaniu się towaru wewnątrz kartonu. Zdecydowanie spada również prawdopodobieństwo uszkodzenia towaru podczas transportu oraz ewentualnej jego kradzieży z wnętrza paczki.

Czy zakupiony towar można do Państwa zwrócić ?
Odp.: Nie. Ewentualne zwroty towaru spowodowane np. rezygnacją z zamówienia przez Klienta końcowego są rozliczeniem pomiędzy Państwem, a tym Klientem.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.